14 Απριλίου 2011

ΕΚΕΙ

Επειδή είμαι λίγο βραδύστροφη και απαιτεί η κούτρα μου χρόνο να εμπεδώσει γεγονότα και να αποκρυσταλλώσει μια άποψη, μπορώ τώρα να αναφερθώ στη συνάντησή μου με τον αγαπημένο μου συγγραφέα - ακούγεται σαν φράση από παιδικό λεύκωμα - που έλαβε χώρα προ διμήνου. Είχε έρθει ως ομιλητής σε σεμινάριο, στην ξενιτιά που κατοικώ. Εννοείται πως κωλοκάθισα στα καρεκλάκια του αμφιθεάτρου που θα γινόταν το σεμινάριο, μισή ώρα πριν, ντυμένη σα γύφτος για να μην προσέξει την απαράμιλλη ομορφιά μου( κι όχι επειδή είχα ξεσκιστεί στην κούραση όλη την εβδομάδα με διαδίκτυα και Java, και δεν είχα δύναμη ούτε στον κόρφο μου να φτύσω) και με πάρα πολύ εφηβικό ενθουσιασμό στην τσάντα μου. Στην ίδια τσάντα είχα το τελευταίο βιβλίο του, που με τύψεις ομολογώ ότι δεν το είχα τελειώσει τότε, και κάτι άλλα αντικείμενα γυναικολογικής φύσεως που δεν αφορούν τον αναγνώστη. Στο προκείμενο τώρα.. Καθόταν στην κορυφή του αμφιθεάτρου, δεν τον είχα εντοπίσει βεβαίως γιατί είχα καρφωθεί στο μπροστινό, πρώτο, με την καλύτερη ορατότητα, έδρανο. Όταν η εισηγήτρια του σεμιναρίου του απηύθηνε το λόγο, και κατάλαβα ότι ήταν ΕΚΕΙ, σχεδόν μου 'ρθε κόλπος. Στεντόρεια, καθαρή φωνή, όχι τόσο καθαρή άρθρωση, εύστοχα, κυνικά σχόλια, χιούμορ και σε γενικές γραμμές προσωπικότητα πολύ κοντά σε αυτή που ψυχογραφείς διαβάζοντας όλα τα βιβλία του. Τελείωσε η πρώτη μέρα του σεμιναρίου, συγκρατήθηκα για να μην πέσω στα πόδια του για ένα αυτόγραφο- αν έχεις το θεό σου δηλαδή, τι ξεπεσμός - και έφυγα κατενθουσιασμένη. Δεύτερη μέρα ήταν όλη δική του, αγόρευε, και αγόρευε, και αγόρευε... Άρχισα να εντοπίζω σημαδάκια ναρκισσισμού και παρτακισμού. Τσίμπημα απογοήτευσης. Δεν το άφησα να με κυριεύσει όμως! ΕΚΕΙ, μπάστακας η δικιά σου. Άρχισε μετά ένα υβρεολόγιο ξεγυρισμένο για τις μάχες του '21, θέμα που ουδεμία σχέση είχε με το θέμα του σεμιναρίου, αλλά δε βαριέσαι, κουβέντα 2ωρη να γίνεται. Κάπου φανατίστηκε, κάπου τσαντίστηκε, κάπου πλατείασε, κάπου κουράστηκα, κάπου χέστηκα από τη χαρά μου όταν τελείωσε το σεμινάριο. Όχι κάπου, ΕΚΕΙ..

Δεν υπάρχουν σχόλια: