22 Μαΐου 2011

Χρόνια πολλά

Τι ζόρι το σημερινό. Δεμένα χέρια. Κανένα περιθώριο επιλογής. Μουσικές μαλαμοσωκρατικές που θυμίζουν πολλά. Μαλακία. Τεράστιο ελλάτωμα να συνδέεις τα πάντα και όλους με νότες. Δεν μπορούσα να συνδέω γεγονότα με τύπους κερασιών ας πούμε? Και δάκρυα. Πολλά. Ανεξέλεγκτα. Ίσως για ΑΥΤΟ που συνέβη προ 19 ημερών. Σωρευτικά είναι και τα δάκρυα εξάλλου. Μη νομίζεις. Ας είναι καλά ο Λ. που με παρότρυνε ακούσια με τον ιδιαίτερο τρόπο του και έριξα ένα-δυο. Τα υπόλοιπα όμως μάλλον θα κάνουν εμφάνιση όποτε γουστάρουν. 
Πω πω αν μπορούσε να ζωγραφίσει κανείς αυτό το κύμα αρνητικής ενέργειας που πνίγει όλες τις άμυνες και λογικές μου τούτη τη στιγμή.. Σαν σήμερα γιόρταζε. Όλη μέρα σήμερα με τριγυρίζει η σκέψη αυτή, τώρα της ήρθε να κάνει "τσα", που έχω πιει τα κρασάκια μου. Χρόνια πολλά δε μπορώ να πω πλέον. Κ όταν μπορούσα δεν τα είπα γιατί είμαι πολύ υπεράνω γκόμενα. Ας φάω σκατά τώρα. Ούτε εκεί που είναι το αδύνατό του σώμα έχω πάει. Ούτε εκεί που είναι του κυρίου Ν. το σώμα έχω πάει. Φοβάμαι. Ένας θεός ξέρει τι φοβάμαι. Αυτός ο θεός που δε μερίμνησε να μείνουν εδώ οι δυο τους. Ν. και Κ. Καλός μαλάκας κι ο θεός. 


http://www.youtube.com/watch?v=01Q7BBJYa2g

2 σχόλια:

showgirl είπε...

Μαύρες σκέψεις διαβάζω και με στεναχωρεί. Φυσικά έπρεπε να κάνουν και αυτές την εμφάνιση τους. Εγώ θα σου δώσω μια αγκαλιά από μακριά και την Δευτέρα θα έρθω εκεί να σου δίνω μυξομάντιλα.Ή αν θέλεις μπορείς να αφήνεις την μικρή (αλήθεια τι όνομα θα της δώσουμε) να σε σκουπίζει με τον γνωστό αξιαγάπητο τρόπο.

margkw είπε...

ξερεις κάτι; νομίζω πως οι μαυρες σκεψειςείναι απαραίτητες μια στο τόσο.όπως και τα δάκρυα.οπως και οι μουσικές που είναι συνδεδεμένες με καταστασεις.Σε πλυμμηρίζουν όλα αυτά που νιώθεις, γίνονται λιγμός, κλάμα ή ό,τι άλλο και μετάσ εισαι πιο αναλαφρος.Σαν καλή μαζόχα θα σου έλεγα να το προκαλείς που και πού!Σε αγαπώ!