25 Μαΐου 2011

Όχι πια Φώντας, μόνο φίλοι

Λίστα για ψώνια 


Κρασί λευκό
Κρασί κόκκινο
Σοκολάτες
Γαλατάκια Νουνου
Χρυσόσκονη
Στρασσάκια
Σαλιγκάρια
Καλσόν
Ζαρτιέρες
Πυκνά μαύρα μου βλέφαρα
Χαμογελάκι...
κι έτοιμος ο Φώντας.


Φώντας: παιδικός μου έρωτας..Μελαχροινός, έντονο βλέμμα, πυκνά βλέφαρα. Από τότε έχω μια κλίση στα πυκνά βλέφαρα. Είναι ακριβά όμως. Να επιστρέψω στη φυσιογνωμία Φώντα που με στιγμάτισε. Παρότι νεαρός και παιχνιδιάρης, ήταν αρμονικά αρρενωπός, ισορροπημενα ισχυρός και τόσο τοσοδούλικος παράλληλα! Για αναγνώστες με σύνδρομα ελλειμματικής προσοχής ή αβάσταχτης μουργέλας, αν μπουν όλα τα μπολντ γράμματα μαζί, γεννάται η λέξη Άριστος. Συγκεκριμένα, Αραρισιστοστος. (Μπράβο κοπέλα μου. Να,  το κρακεράκι σου). Θα 'θελα να 'ταν έτσι. Δεν ήταν.


Φώντας (ορίτζιναλ): Κακάσχημη σχεδιαστική φιγούρα σε σετ ζωγραφικής της κακιάς ώρας, που διαφημιζόταν στο κανάλι junior's tv - πάει κι αυτό, έκλεισε το 1728 - και επειδή μάλλον ήταν η μοναδική διαφήμιση-χορηγός, έβλεπες ανάμεσα σε μπολεκλολεκκονιεκ και βαβουροπατάτες την αφεντομουτσουνάρα του εξαμβλώματος που ακούει στο όνομα Φώντας. Ποιος άρρωστος γονιός θα φόρτωνε 10 τόνους ψυχολογικά αδιέξοδα το σπλάχνο του, κάνοντας ένα τέτοιο φρικαλέο δώρο? Η ατάκα και μόνο - "κι έτοιμος ο Φώντας!"- που ακουγόταν από χαρακτηριστική φωνή σπικερούς με άκρατο ενθουσιασμό, στοιχειώνει τα παιδικά μου χρόνια. Τι παιδικά δηλαδή. Μόλις τον πρωταντίκρυσα στα 9, ωρίμασα άμεσα, έπιασα δουλειά στην Θιβετιανή Πρεσβεία και παντρεύτηκα. Στα 9. 
Έψαξα σε κάμπους διαδικτυακούς, ραχούλες μολυβοκοντυλάτες, εχετεγειαβρυσούλες underground και δεν τον βρήκα. Εμένα στη σκέψη του με βρήκε η αναγούλα. Θέλω να τη μοιραστώ. Να τη βγάλω (με το ανάλογο ηχητικό κλιπ του μπλιιιιεαεααχχχκκκ) από μέσα μου με μια απάντηση επανάσταση.
http://www.youtube.com/watch?v=6Z-vRAu-idk&feature=player_embedded#at=73


Απεταξάμειν απεταξάμειν απεταξάμειν!


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to eixa dei kai go !! kala?/?? teleiooo?????

Ανώνυμος είπε...

θελω το βιντεο με το φώντααααααααααααααααα
μεγαλωσαμε κι εμεις με την ιδια απεχθεια απεναντι του...